Hoi Tantjen bertolli,
Ik was aan deze kant ook een fervent windowblind user, ik geloof al sinds 2002, met XP werkte het altijd geweldig, sinds afgelopen maart ben ik overgestapt met een nieuwe PC op Vista toen kwam ik er al gauw achter dat het niet helemaal naadloos functioneerde met vista en dat het regelmatig fout ging met de Windows verkenner en de Internet explorer, de melding was dan dat het genoemde applicaties waren gestopt en opnieuw gestart zouden worden, Microsoft wist aan mij te vertellen dat het door windowblinds kwam en dat stardock daar een oplossing voor had, die genoemde oplossing heb ik nog niet gevonden en ik ging dus maar door met de foutmeldingen erbij totdat de een na laatste update van windowsblind er voor zorgde dat de windowsupdate niet meer werkte en nog wat andere kleine schoonheidsfoutjes toen heb ik het geuïnstalleerd en zodoende kwam ik tot de ontdekking dat het gehele Vista gebeuren gewoon stukken stabieler en sneller werkte en dus besloot ik het voorlopig niet meer te gebruiken totdat er wat oplossingen geboden worden door Stardock en/of Microsoft, ik besef dat dit hele verhaal niet precies jou probleempjes oplost maar het geeft wel aan dat WB een aardige boosdoener kan zijn in dit geheel, ik zal je blijven volgen wat jouw onderzoekje betreft en als ik weer wat ontdekt wat een voortgang zou kunnen betekenen dan laat ik het weten.
Groeten, Willem/Browny