You are Here:
Windows update geeft een leeg scherm

Auteur (gelezen 3113 keer)

Re:Windows update geeft een leeg scherm
« Reactie #15 Gepost op: 18 oktober 2009, 12:49:02 »

tantjen bertolli

• Newbie
  • *
  • 12
Heb van Microsoft nog geen antwoord gekregen, maar ik veronderstel dat dit wel enige tijd vergt.
Er is echter een doorbraak in het probleem. We werken hier op beide computers al jaren met windowblinds. Die is legaal, en wordt steeds geupdate. Nu ben ik toch op het lumineuze idee gekomen om dat op de probleem pc eens uit te schakelen, en voila.....

Ik zie nu in de geschiedenis van de update dat er de voorbije dagen ook al updates zijn geweest. Soms zijn die gelukt, soms niet. Bij de update vandaag zag ik foutmelding 8000FFF. Ik heb in "regedit" een drietal lijntjes verwijdert, zoals ik ergens gevonden had. heb heropgestart en alles lijkt nu in orde te zijn.

Nu moet ik alleen nog vinden wat ik uit of aan moet vinken in Windowsblinds om het evt. weer te kunnen gebruiken.

« Reactie #16 Gepost op: 19 oktober 2009, 15:14:07 »

Browny

• Newbie
  • *
  • 15

Ik was aan deze kant ook een fervent windowblind user, ik geloof al sinds 2002, met XP werkte het altijd geweldig, sinds afgelopen maart ben ik overgestapt met een nieuwe PC op Vista  toen kwam ik er al gauw achter dat het niet helemaal naadloos functioneerde met vista en dat het regelmatig fout ging met de Windows verkenner en de Internet explorer, de melding was dan dat het genoemde applicaties waren gestopt en opnieuw gestart zouden worden, Microsoft wist aan mij te vertellen dat het door windowblinds kwam en dat stardock daar een oplossing voor had, die genoemde oplossing heb ik nog niet gevonden en ik ging dus maar door met de foutmeldingen erbij totdat de een na laatste update van windowsblind er voor zorgde dat de windowsupdate niet meer werkte en nog wat andere kleine schoonheidsfoutjes toen heb ik het geuïnstalleerd en zodoende kwam ik tot de ontdekking dat het gehele Vista gebeuren gewoon stukken stabieler en sneller werkte en dus besloot ik  het voorlopig niet meer te gebruiken totdat er wat oplossingen geboden worden door Stardock en/of Microsoft, ik besef dat dit hele verhaal niet precies jou probleempjes oplost maar het geeft wel aan dat WB een aardige boosdoener kan zijn in dit geheel, ik zal je blijven volgen wat jouw onderzoekje betreft en als ik weer wat ontdekt wat een voortgang zou kunnen betekenen dan laat ik het weten.

Groeten, Willem/Browny

« Reactie #17 Gepost op: 19 oktober 2009, 15:35:27 »

tantjen bertolli

• Newbie
  • *
  • 12
Ik had WB op de pc beneden al een tijdje disabled. Stom dat ik er boven niet eerder aan gedacht heb.
Veel van die skins zijn gemaakt voor XP, en gewoon compatible gemaakt voor Vista, hé. Wat niet altijd lukt blijkbaar.
Mijn zoon houdt nogal van die kleurtjes.  Ik ga eens uittesten waarmee het lukt, en waarmee niet. Ik weet wel dat ze aan een nieuwe versie werken die ook met Windows 7 kan,  maar da's momenteel een beta, en dat vertrouw ik  momenteel nog niet.
Ik hou je op de hoogte als ik iets vind.