You are Here:
KB937287 Help!

Auteur (gelezen 3026 keer)

KB937287 Help!
« Gepost op: 23 november 2008, 20:22:06 »

Skipi

• Gast
Beste,

Gisteren kreeg ik opeens tijdens het opstarten van mn computer, een scherm met'' fase 3 van 3 - 0%''. Dit bleef echter zo staan en mn pc reboote zich steeds.
Ik heb op deze website dit gelezen;
http://www.vistabits.nl/probleemoplossing/configuring_updates_pictures.html

Hartelijk bedankt daarvoor, ik ben nu dankzij jullie weer terug ingelogd op mn computer.
Echter, wanneer ik nu die update ''los'' wil downloaden, krijg ik te horen dat het niet geschikt is voor mijn systeem.

Ik heb beide links geprobeerd.

AUB help me, dit is de 2e keer dat het gebeurt.
Hoe kan ik het downloaden zonder problemen?

Alvast bedankt!

Re: KB937287 Help!
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2008, 21:01:35 »

cher

• Gast
Probeer dit eens :

Start/uitvoeren type cmd en dan op ok type in het scherm  'regsvr32 wuaueng.dll

Druk op enter

Of lees dit eens

Problemen met Windows Update oplossen
Het ontstaan van problemen met de updatefunctie van Windows is geen zeldzaamheid: zo worden afgehandelde updates na een herstart opnieuw aangeboden of toont Windows elke keer weer een foutmelding omdat een specifieke update niet is gelukt. Veel van deze problemen zijn eenvoudig op te lossen door Windows Update te resetten! Met deze herstelactie worden de update-installatiebestanden en de updategeschiedenis gewist, dit levert echter geen noemenswaardige moeilijkheden op.

Voordat Windows Update wordt gereset, is het noodzakelijk dat de service Windows Update tijdelijk wordt gestopt. Met het commando SERVICES.MSC in het uitvoerveld van het startmenu wordt de beheermodule voor de services opgestart. Klik met rechts op de betreffende service en kies voor Stoppen. Vervolgens kan de map C:\Windows\SoftwareDistribution (met daarin de updategeschiedenis en eerder gedownloade updatebestanden) met behulp van de Windows Verkenner worden verwijderd. Hoewel het niet noodzakelijk is, kan deze map ook worden gebruikt om er een back-up van te maken door simpelweg de mapnaam te wijzigen in SoftwareDistributionOrg (in plaats van deze te verwijderen). Nadat de map SoftwareDistribution is verwijderd (of door middel van naamswijziging geback-upt), kan de service weer worden geactiveerd: klik met rechts op dezelfde service en kies voor Starten. Door handmatig de updatefunctie op te starten kan worden gecontroleerd of deze weer naar behoren werkt (is dat het geval dan kan de eventueel gemaakte back-up SoftwareDistributionOrg weer worden verwijderd). Werd gebruik gemaakt van Microsoft Update (voor het automatisch downloaden van updates voor álle Microsoft-producten) dan moet dat wederom worden geactiveerd.

Heeft bovenstaande methode niet geholpen

Probeer dan dit tooltje http://www.schoonepc.nl/nieuwsbrief/wufixvista11.zip

Bron : schoonepc

« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2008, 22:12:50 »

Skipi

• Gast
Beste,

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Ik heb een vraagje: ik heb WIndows vista home premium (32bit). Moet ik in mijn zoekvakje bij start gewoon: cmd typpen en in het scherm ''regsvr32 wuaueng.dll''? Ben ik dan klaar of moet ik nog wat doen? Komt die update dan nooit of moet ik het opnieuw downloaden?

Ook is het rare dat die update op ''succesvol, gereed..'' staat op 21 november, eergisteren dus.

Alvast bedankt.

« Reactie #3 Gepost op: 23 november 2008, 22:35:18 »

cher

• Gast
Inderdaad ''regsvr32 wuaueng.dll'' invoeren en op enter drukken , dan gewoon even wachten

Als het goed is , krijg je een melding (gelukt)

Even pc opnieuw opstarten , naar de windows update site gaan .... en laten zoeken naar updates .

Succes  ;)

« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2008, 10:16:00 »

Skipi

• Gast
Beste,

Wanneer ik het typ (regsvr32 wuaueng.dll) komt er te staan:

Module wuaueng.dll is geladen maar de aanroep DllregisterServer is mislukt met de foutcode 0x80070005.

Cher, bedankt dat je met helpt!!

« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2008, 18:22:51 »

cher

• Gast
Heb je dit probleem nog steeds ?

"scherm met'' fase 3 van 3 - 0%''. Dit bleef echter zo staan en mn pc reboote zich steeds."

En anders probeer dit tooltje eens http://www.schoonepc.nl/nieuwsbrief/wufixvista11.zip

Als dit niet heeft geholpen , zou je kunnen proberen systeem herstel te doen ..naar een datum voor de problemen .

« Laatst bewerkt op: 24 november 2008, 18:27:08 door cher »

« Reactie #6 Gepost op: 24 november 2008, 18:37:57 »

Skipi

• Gast
Beste,

Nope ik heb dat niet meer gelukkig.
Als ik naar ''geinstalleerde updates'' ga zie ik die erbij staan. Ik denk dat het dan wel succesvol geinstalleert is toch??

Maar ik heb ook Dell (fabrikant van mijn PC) gebeld. Die zeiden dat je heel Windows helemaal overnieuw moet gaan installeren zonder backups als ik het nog een keer krijg.

Hoe kan ik dat doen? Moet ik mijn partities verwijderen tijdens setup? Hier dus:

En dan gewoon op volgende klikken?

Alvast bedankt!

« Reactie #7 Gepost op: 24 november 2008, 18:55:35 »

cher

• Gast
Waar doe je systeem herstel mee, met de dvd van vista  ?

« Reactie #8 Gepost op: 24 november 2008, 18:58:48 »

cher

• Gast
Wat is nu het probleem dan nog , Kun je nu wel updates binnen halen ?

« Reactie #9 Gepost op: 24 november 2008, 19:04:09 »

Skipi

• Gast
Beste,

Ja ik heb een DVD van Windows Vista 32 bit.

Ik kan wel updates binnenhalen, want ik had het eerst staan op ''niet automatisch installeren''. Dell zei alleen dat ik het juist wel op ''automatisch installeren'' moet laten en als dat ''update 3 -3 0%'' komt ik mn PC opnieuw moet installeren. Dus alle bestanden weg (zonder backups). Dat is geen probleem voor  mij als de ''update 3 out 3'' weer terugkomt omdat ik geen backups nodig heb.

Het ding is alleen dat ik dus wil weten of ik die partitie moet verwijderen zodat ik geen backups meekrijg zoals ''Windows Old''. (Plaatje boven)

Alvast bedankt, :) :) :) :) :) :) :)

« Reactie #10 Gepost op: 24 november 2008, 19:09:19 »

cher

• Gast
Wellicht snap ik het niet  :)maar waarom ga je herstellen ? als alles goed werkt

Ik had systeem herstel aan bevolen , omdat ik dacht dat er nog problemen waren  ;)

« Reactie #11 Gepost op: 24 november 2008, 19:21:24 »

Skipi

• Gast
Beste,

hahaha nee natuurlijk ga ik het niet herstellen aangezien ik geen problemen heb. Maar ik vroeg het omdat het misschien terugkwam en ik mijn computer zonder backups wil laten herstellen (dus als die ''update'' fout terug komt).

Anyway,
Bedankt voor je hulp cher!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  8) 8) 8) :)

« Reactie #12 Gepost op: 24 november 2008, 19:28:14 »

cher

• Gast
Als alles prima werkt   :)laten zo

We zien je wel weer verschijnen als het zo ver is .

Maar ik ga er van uit dat alles goed blijft werken .

Als dat niet zo is ,en je wilt systeem hersel doen  ;D dan kun je gewoon op volgende drukken in jou voorbeeld (printscreen)

Succes verder  ;)

« Reactie #13 Gepost op: 24 november 2008, 19:50:53 »

Skipi

• Gast
bedankt cher! Echt tof dat je dit gewoon vrijwillig doet.

respect! 8)

« Reactie #14 Gepost op: 30 januari 2009, 08:32:15 »

Knapknapperige

• Gast
Veel van deze problemen zijn eenvoudig op te lossen door Windows Update te resetten! Met deze herstelactie worden de update-installatiebestanden en de updategeschiedenis gewist, dit levert echter geen noemenswaardige moeilijkheden op.