Jammer dat je zoveel problemen het met Vista! 
Als je even wacht is Service Pack 1 er ook in het Nederlands (als het goed is deze week). Mocht je een schone installatie willen doen, installeer dan eerst Vista en evt. drivers voor je moederbord en videokaart. Dan SP1. De installatie daarvan kan wat lang duren, maar dan heb je wel gelijk alle updates die verschenen zijn tussen de release van Vista en de release van SP1.
Heb je al eens een schijfcontrole gedaan?
Eerlijk gezegd, durf ik nu niet te beginnen aan opnieuw installeren van Vista of drivers van moederbord en videokaart - alles verwijderen van harde schijf en dan Vista opnieuw installeren? Werkt de CD drive dan nog wel....?
De diskfragmentatie is goed verlopen en helemaal afgemaakt.
Schijfcontrole heb ik niet gedaan. Onder Configuratiescherm > Systeem en Onderhoud > Systeembeheer staat naast Vaste schijf Defragmenteren de optie Schijfruimte vrijmaken. Maar dat is toch niet wat je bedoeld?
Ik kan het allemaal niet bevatten: verleden week gaf Norton 360 het ineens op, Daarna ACDSee, en nu ook nog eens ZBrush 3.1
Dit is toch niet normaal? Ik kan me niet voorstellen dat deze programma's het toevallig allemaal opgeven - durf de rest nog niet eens op te starten....
Hebben jullie een verklaring voor al deze fouten?
Enne, is er ergens een legitieme versie van XP voor een zacht prijsje te krijgen - of moet ik daarvoor contact opnemen met Microsoft.nl?
Ik ben al weer een uur bezig om de aanwijzingen te volgen voor het oplossen van het ACDSee probleem van de tech Support, maar krijg wéér de foutmelding: ACDSee heeft een systeemfout ontdekt en sluit nu af.

Norton 360 startte gewoon niet op - geen foutmeldingen :o
ZBrush zat te zeuren over een fout met de licentie (is een volledig, betaalde, legitieme versie notabene).

Maar ik wacht nog op hun email.
Hebben jullie,
VISTA SPEURDERS, nog ideeën wat het allemaal veroorzaakt? Deze programma's hebben tot een paar weken terug gewoon lekker gelopen...
Dit kan toch geen toeval zijn?
Jacqueline