You are Here:
Google Chrome onder Windows 7 X64

Auteur (gelezen 5048 keer)

Google Chrome onder Windows 7 X64
« Gepost op: 11 januari 2009, 12:31:44 »

markvnl

• Gast
Google's webbrowser, Chrome, laat zich zonder problemen installeren onder Windows 7 X64. Alleen daarna gaat het mis. Na het intikken van een URL verschijnt een foutmelding. De opgevraagde pagina krijg je nooit te zien.
De oplossing ligt in het aanpassen van de snelkoppeling waarmee je Chrome opstart. Rechts-klik op die snelkoppeling, kies "properties", en voeg aan de snelkoppeling die bij "target" staat het volgende toe:

--in-process-plugins
De hele snelkoppeling ziet er dan dus als volgt uit:

"C:\Users\Jouw_gebruikersnaam_hier\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --in-process-plugins

Na deze aanpassing is Chrome zonder problemen te gebruiken onder Windows 7 X64.

Re: Google Chrome onder Windows 7 X64
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2009, 21:31:50 »

XMLFREAK

• Gast
Tja, Chrome of geen Chroom ik hou het bij de Explorer, na al die uitstapjes naar FF, Opera etc..etc..
als ik zie waartoe IE8 in staat gaat zijn, dan ben ik blij dat eindgebruikers tenminste zelf geen rare zaken meer via die weg binnen gaan halen, zonder dat ze wel heel erg op het feit gewezen zijn dat er iets geinstalleerd wordt wat niet op je Pc thuishoort.

Kortom ook ik gebruik Vista Business 64 bit (build 6001) om precies te zijn en kan echt leven met de browser die M$ meelevert. Als ze hem eruit slopen blijft er sowieso niet veel meer van Venstertjes over ;)

XMLFREAK
"Shift Happens 2.0"