Wij kerels en meiden die het instaleren van een Os'je in een vrij minuutje uitvoeren of het nou Windows Vista,7 of het nu een server variant of een of andere Linux distri is. En die graag met systeem en applicatiebeheer bezig zijn.
Hoe leggen wij, de laat ik zeggen sterk toegenomen gebruikers functionaliteit uit aan de "digi-natives" zowel als de "digi-imigrants" in die nieuwe OS'en met hun applicaties?
Ik zou graag weten hoe jij dat nou doet.
Bijvoorbeeld : Office 2007 in combinatie met bijv. Vista of Windows 7 inhoud is geheel gebaseerd op XML en kan door middel van OPEN XML gemakkelijker als bedrijfsoplossing worden gebruikt.
Dat Microsoft dit intensief koppelt aan haar eigen oplossingen zoals sharepoint, workspaces, livespaces, skydrive moge duidelijk zijn...daar ligt immers de toekomst (CLOUD denken noemen we dat) en Microsoft moet hierin mee.
Maar hoe doen jullie dat nou, worden jullie überhaupt wel gevraagd om jullie mening, of gaat men van de algemen mening van de grote hoop uit die al die functies toch niet begrijpen en al klagen bij het minste geringste stuurprogrammaatje wat niet fucntioneerd?
Ik bedoel op dit forum zitten toch echt wel een paar slimmerikken die heus wel wat serieus kunnen vertellen over Vista (pardon Windows 7..) en de toekomst van "Venstertjes"

Ik lees graag jullie opmerkingen!!!
XMLFREAK
"Shift Happens 2.0"