You are Here:
Printer(stuurprogramma)probleem

Auteur (gelezen 597 keer)

Printer(stuurprogramma)probleem
« Gepost op: 29 april 2009, 16:40:43 »

CGW

• Gast
Hallo,

Ik heb thuis drie computers: een COMPAQ-desktop, een COMPAQ-laptop en een TOSHIBA-laptop. Deze laatste gebruik ik zelf (bijna) dagelijks. Ik heb echter een probleem (altijd al gehad) met mijn printer, een HP Photosmart C6380 All-in-One.

Wij hebben thuis een (thuis)netwerk (draadloos en bedraad). De printer is met een USB-kabel aangesloten op de COMPAQ-desktop en het delen van printers is ingeschakeld. De COMPAQ-laptop ontvangt het signaal prima en kan ook gewoon afdrukken maken, net zoals de COMPAQ-desktop zelf. Mijn TOSHIBA-laptop echter, lukt het niet om bestanden af te drukken. Als ik de printer op de gebruikelijke wijze heb geïnstalleerd, geeft mijn computer aan dat de installatie succesvol is voltooid. Als ik via Word een bestand wil afdrukken (met de tekst "Test."") dan geeft mijn computer aan dat er een stuurprogrammafout is en dat het afdrukken niet kan worden gestart. Het is mij een raadsel hoe ik dat stuurprogramma kan deïnstalleren want ik zie 'm niet in Apparaatbeheer.

Het was voor de COMPAQ-laptop niet nodig om, naast het al op de computer aanwezig zijnde stuurprogramma, de officiële HP CD-rom te installeren, dus ik neem aan dat dat ook niet nodig is voor mijn eigen laptop.

Voor de duidelijkheid heb ik een afbeelding bijgevoegd.
Klik hier voor de afbeelding.

Alvast bedankt voor de hulp.