You are Here:
bibliotheken in windows 7

Auteur (gelezen 1344 keer)

bibliotheken in windows 7
« Gepost op: 01 augustus 2009, 19:18:00 »

theo

• Gast
Volgens de berichten werkt Windows 7 met bibliotheken, Zou je die ook kunnen negeren, uitzetten of zo. En je eigen directory structuur handhaven en daar met de verkenner een beetje schappelijk mee kunnen werken? Ik haat bibliotheken vanwege hun dwangneurose. Windows mediaplayer kan ik ook al niet gebruiken omdat het alleen met bibliotheken werkt. Ik weet niet hoe ik een normale directory moet open in de windows mediaplayer en gewoon mijn eigen structuur van directories moet volgen, om muziek en video af te spelen. Dus gebruik ik Winamp, daar kan het wel mee. Als nu dat bibliothekensysteem dominant wordt in Windows 7 zal ik toch op een ander besturingssysteem over moeten schakelen? Mac is ook al geen oplossing, die dwingt je ook in haar systeem van bibliotheken. En Windows Vista hapert aan alle kanten, mijn verkenner zit steeds vol met ongewenste verrassingen, die ik er maar niet uitkrijg, XP, waarmee goed te werken viel, gaat eruit..., wat nu? Over op de alternatieven?

Re:bibliotheken in windows 7
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2009, 11:45:31 »

Mamamegs

• Administrator
  • Full Member
  • 180
  • Microsoft MVP Windows Expert - Consumer
    • SevenBits.nl
Bibliotheken (Libraries) maken het werken met mappen in principe eenvoudiger. In feite zijn het verzamelplaatsen van gelijksoortige mappen. De mappen zelf worden niet verplaatst 'in' een bibiliotheek, er wordt alleen een verwijzing opgenomen. De mappenstructuur die jij zelf instelt blijft dus gewoon gehandhaaft. Je kunt zelf kiezen welke mappen je in welke bibliotheek wilt toevoegen. Je moet eerst maar eens proberen te werken met deze nieuwe feature. Dan zul je merken dat het echt nog niet zo slecht is.
Mamamegs

I reject your reality and substitute my own