You are Here:
Updates configureren fase 3 van 3 0 % voltooid

Auteur (gelezen 1890 keer)

Updates configureren fase 3 van 3 0 % voltooid
« Gepost op: 02 augustus 2009, 10:51:38 »

Browny

• Newbie
  • *
  • 15

Ik heb een laptop van acer met VistaHome premium erop voorgeïnstalleerd, nou doet zich het probleem op dat hij iedere keer opnieuw blijft opstarten na een update met de melding zoals in onderwerp vernoemd, ook in de probleemoplossing van deze site gekeken wat te doen en daarbij de methode 3 genomen en dus in veilige modes opstarten maar ook dat lukt niet hij gaat dan op het moment dat het account tevoorschijn moet komen direct weer overnieuw naar de gewone moedes om toch die updates trachtte te configuren en om dan gelijk weer in die loop te komen, ik heb al een keer opnieuw geïnstalleerd en dat leek goed te gaan, maar helaas, de situatie is weer hetzelfde, kan niks doen dus, ik hoop dat jullie misschien nog een oplossing voor mij hebben.

Groeten, Willem

Re:Updates configureren fase 3 van 3 0 % voltooid
« Reactie #1 Gepost op: 02 augustus 2009, 13:17:13 »

Browny

• Newbie
  • *
  • 15
Ik heb het probleem inmiddels opgelost, niet volgens methode 3 want ikkwam ook niet in de veilige modes om het met systeemherstel op te lossen, wat ik wel gedaan hebt is recovery cd(iso file) van het internet gedownload en daarmee opgestart en toen systeemherstel gedaan, kon toen weer inloggen en opnieuw updates doen en met veel vijven en zessen is ie nu weer up to date, nu de volgende keer maar weer afwachten.

Groeten, Willem

Geachte forum leden,

Ik heb een laptop van acer met VistaHome premium erop voorgeïnstalleerd, nou doet zich het probleem op dat hij iedere keer opnieuw blijft opstarten na een update met de melding zoals in onderwerp vernoemd, ook in de probleemoplossing van deze site gekeken wat te doen en daarbij de methode 3 genomen en dus in veilige modes opstarten maar ook dat lukt niet hij gaat dan op het moment dat het account tevoorschijn moet komen direct weer overnieuw naar de gewone moedes om toch die updates trachtte te configuren en om dan gelijk weer in die loop te komen, ik heb al een keer opnieuw geïnstalleerd en dat leek goed te gaan, maar helaas, de situatie is weer hetzelfde, kan niks doen dus, ik hoop dat jullie misschien nog een oplossing voor mij hebben.

Groeten, Willem

« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2009, 17:09:46 »

Mizta Zuco

• Gast
Hé,

Ik heb nu precies hetzelfde probleem. bij mij komt fase 3 van 3: 0% te staan en sluit daarna af. Ik probeer via allerlei manieren binnen de computer te komen maar lukt niet, veilige modus enz, komt ie eigenlijk weer in dezelfde sleur terecht en sluit hij hem uiteindelijk af. Ik heb nu 2 recovery disks gedownload (wist zelf niet welke de goeie was) maar ik zou nu niet weten hoe ik het nu moet oplossen. Iemand suggesties? Ik reageer hier ff omdat ik zag dat hier het probleem opgelost was. Mijn dank zal groot zijn!

« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2009, 19:45:44 »

karelV

• Gewaardeerd lid
  • Full Member
  • 105

Ik heb nu 2 recovery disks gedownload (wist zelf niet welke de goeie was) maar ik zou nu niet weten hoe ik het nu moet oplossen.

Jammer dat jij (en ook die 'Browny') niet vertelt wélke disks gedownload zijn.

In ieder geval zal het wel gaan over deze manier van Systeemherstel:
http://www.vistabits.nl/howto/systeemherstel_met_de_vista_installatie_dvd.html

Daarvoor moet je een echte Vista-DVD hebben. Als je die niet hebt (en ook echt niet kunt lenen van iemand!!), dan is dit een workaround:
http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/
Als je dat .iso-bestand via een torrent gedownload hebt kun je het op CD zetten en daarmee booten. Dat geeft in ieder geval de mogelijkheid tot Systeemherstel.

karelV

« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2009, 09:16:45 »

Browny

• Newbie
  • *
  • 15

Ik wist niet meer waar ik die recovery disk gedownload had dus vandaar dat ik nog op zoek was hoe ik er aan gekomen was, het was overigens een engelse versie en die werkte ook perfect, ik heb de hele operatie uitgevoerd volgens de manier die jij beschrijft, ik hoop dat Mizta er op die manier uitkomt, nogmaals sorry dat ik niet meer van dienst kon zijn.

Groeten, Browny

« Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2009, 15:26:14 »

Mizta Zuco

• Gast
Heb het allemaal gedaan, maar het probleem blijft. Ik heb in Boot veranderd. Heb die 2 recoverydisks (had die al gedownload van de site die gegeven was) gebruikt, maar het helpt niet. Beetje een hulpeloos gevalletje begint het te worden zo onderhand, die laptop van mij :-\

« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2009, 11:06:26 »

es11

• Gast
Hmm, ik heb hetzelfde probleem en zowel HCC als Medion konden mij niet helpen.
De recoverycd geprobeerd maar na 1 poging waren er opeens geen hersteldata meer bekend :D

Deze link niedt wel uitkomst, iig methode 2 (1 en 3 al geprobeerd)
http://www.vistabits.nl/probleemoplossing/configuring_updates_pictures.html

Alleen stap 10 van methode 2 lukt niet want ik heb in mijn Register Editor bij Offline_components geen AdvancedInstallersNeedResolving staan, en ook geen Pending trouwens...
Wel bij Components, maa rniet bij Offline_components.
Maar die bij Components durf ik (als mega-leek) niet zomaar te verwijderen.

Iemand een goed idee?
Anders sleutel ik de harde schijf er uit en haal die leeg op een andere pc en ga dan mijn hele laptop opnieuw installeren (nouja, misschien kan ik dat betel laten doen  :lol:)
Grz, Es