You are Here:
Ervaringen met Vista 64-bit.

Auteur (gelezen 1577 keer)

Ervaringen met Vista 64-bit.
« Gepost op: 26 mei 2008, 17:02:00 »

Mamamegs

• Administrator
  • Full Member
  • 180
  • Microsoft MVP Windows Expert - Consumer
    • SevenBits.nl
Ik ben voor de site bezig met een serie artikelen over het werken met de 64-bits versie van Vista. De voorlopige eerste opzet kun je als VistaBits forumlid als eerste bekijken via http://vistabits.nl/kiezen_voor_vista_64_bit.html
Wat zijn jullie ervaringen, loop je tegen problemen aan (hard- en/of softwarematig) of gaat het juist van eeen leien dakje?
Geef je mening hier op het forum!
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2008, 17:05:00 door Mamamegs »
Mamamegs

I reject your reality and substitute my own

Re: Ervaringen met Vista 64-bit.
« Reactie #1 Gepost op: 04 juni 2008, 19:20:26 »

markvnl

• Gast
Sinds vorige week heb ik 4 GB. RAM in mijn PC. Vorige week vrijdag dus ook maar overgestapt op Vista 64-bit. (Goh, wie zou me dat nou aangeraden hebben  ;D)
Tot nu toe gaat alles van een leien dakje. Zo goed zelfs, dat ik de image die ik had gemaakt van mijn 32-bits setup vanmiddag maar heb weggegooid.  :D
Enige probleempje wat ik tegen ben gekomen is een niet goed werkende PowerISO. Maar ik had nog een oude versie, en met een upgrade naar versie 4 draait ook dat programma probleemloos onder Vista X64.
 Onder Vista 64-bit lijkt alles wat sneller te gaan, en ik kan nu natuurlijk gebruik maken van het volledige geheugen in mijn PC. Vista 32-bit zag maar 3.5 GB.