You are Here:
verkenner loopt vast

Auteur (gelezen 897 keer)

verkenner loopt vast
« Gepost op: 31 december 2009, 13:36:00 »

syjoarla

• Gast
hallo

dit was al eens een topic, maar is nu gesloten zonder dat daar een oplossing instaat.
ik heb sinds ogv. 2 weken last dat de verkenner vastloopt, nbij oa produkten in mijn winkle uploaden, als ik dan naar een map moet klikken die verder dan 2 mappen ligt loopt de IE vast, als ik in excel kies voor opslaan als, loopt dit progrmaa ook vast, en ook vanuit paintshop pro, als ik alleen het opslaan knopje aanklik en in de map blijf die dan opengaat dan kan ik opslaan met een andere naam, maar ik kan bv de weergave niet veranderen in bv lijst, dan loopt het alweer vast. heb shell programma gedaan, alles eigenlijk uitgeschakelt, maar niets veranderde. heb diverse scans uitgevoerd, maar ook daar is niet op te vinden. ik vraag me toch af wat dit is, enof ik bv alleen de verkenner kan herstellen, en zo ja HOE. Ik wil op dit moment geen nieuwe installatie doen omdat ik niet alles kan safen nu, en ik weet niet goed hoe ik een backup kan maken. zodat ik bij een vernieuwing naar fabrieksinstallatie de mappen weer terugkrijg.
hoop echt een antwoord te krijgen
sylvia

Re:verkenner loopt vast
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2010, 12:26:01 »

Mamamegs

• Administrator
  • Full Member
  • 180
  • Microsoft MVP Windows Expert - Consumer
    • SevenBits.nl
Mamamegs

I reject your reality and substitute my own