You are Here:
CompletePC Backup-systeemkopie Vista

Auteur (gelezen 1107 keer)

CompletePC Backup-systeemkopie Vista
« Gepost op: 27 februari 2010, 20:24:27 »

pdh82

• Gast
Hi there,

Onlangs heb ik op mijn pc Windows 7 geinstalleerd. Echter ik was vergeten om een backup van mijn Outlook adresboek te maken. Aangezien deze gegevens voor mij cruciaal zijn, wil ik deze graag terug hebben.

Voordat ik Windows 7 installeerde draaide mijn pc op Vista. Ik maakte regelmatig gebruik van de backup functie. Hierbij maakte ik gebruik van zowel de standaard backup functie als de mogelijkheid om een systeemkopie te maken.

Zover ik weet bevat de normale backup geen gegevens van Outlook. Ik bewaarde al mijn data op mijn d-schijf en de data van outlook staat volgens mij gewoon dezelfde plek als waar outlook is geinstalleerd (in mijn geval bij al mijn programmatuur op de c-schijf).

Nu zie ik als enige oplossing nog om een systeemkopie terug te zetten. Ik heb gezocht naar de werkwijze die ik hiervoor moet hanteren (http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Restore-your-computer-from-a-system-image-backup). Helaas werkt dit niet, omdat ik gebruik maak van een ill*g@le versie van Vista.

Heeft iemand ideeen over hoe ik mijn systeemkopie kan terugzetten? Ik ken helaas niemand met een windows7 cd.

Bedankt voor de reply.

Pim

Re:CompletePC Backup-systeemkopie Vista
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2010, 16:36:59 »

karelV

• Gewaardeerd lid
  • Full Member
  • 105
Onlangs heb ik op mijn pc Windows 7 geinstalleerd. Echter ik was vergeten om een backup van mijn Outlook adresboek te maken. Aangezien deze gegevens voor mij cruciaal zijn, wil ik deze graag terug hebben.

Het adresboek van Outlook is geen apart bestand, maar deel van het totaalbestand outlook.pst (waarin bijv. ook alle mail zit). Heb je dus ook niet outlook.pst apart gezet?

karelV

« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2010, 22:19:28 »

pdh82

• Gast
Hi Karel,

Ik heb nooit een pst bestand gemaakt van mijn outlook. Ik heb Outlook ooit op mijn c-schijf geinstalleerd en ben er daarna mee gaan werken. D.w.z. ik ontving mail en onderhield mijn adresboek via Outlook.

Heb jij een oplossing voor mij?

Bedankt.

Groeten,
Paul

« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2010, 22:45:46 »

karelV

• Gewaardeerd lid
  • Full Member
  • 105
Ik heb nooit een pst bestand gemaakt van mijn outlook.

Nee, dat doet Outlook zelf wel. In Outlook.pst staat alle informatie van Outlook: mails, adressen, afspraken. In vista staat Outlook.pst standaard hier:
C:\Users\JeNaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\outlook.pst

karelV