Leuk, maar die snelkoppeling heeft eigenlijk dezelfde werking als het "Computer" icoon wat ik al op mijn bureaublad heb staan. In de oude werkbalk was het makkelijker om meteen alle schijven te zien en eventueel te verkennen. Deze snelkoppeling voegt dus eigenlijk weinig waarde toe ofwel deze koppeling bestaat al "Computer". Ik had gehoopt op een werkbalk zoals in vista of xp !
Ik heb ondertussen iets anders geprobeerd, namelijk: Rechtermuisklik op de taakbalk, dan bij werkbalken gekozen voor nieuwe werkbalk. Daarna computer geselecteerd en voila, alle schijven op een rij in de taakbalk. Even de "tekst weergeven"uitgeklikt en de schijven passen er mooi allemaal op. Helaas nog steeds niet precies wat ik wilde maar het komt al in de buurt ! Ik dacht ik meld het hier ook even, misschien heeft iemand anders er ook nog wat aan ! (taakbalk vergrendelen even uitgezet en de werkbalk opgepakt en naar links gesleept zodat ie voor de taalbalk komt te staan)
UPDATE: Ik heb de werkbalk maar weer verwijderd. Reden: als ik via de werkbalk een schijf had bekeken, bleef mijn desktop refreshen bij het sluiten van een map. Heel irritant, maar ik weet nu dat het aan de werkbalk ligt !