You are Here:
Waar is gebeurtenislogboek?

Auteur (gelezen 2452 keer)

Waar is gebeurtenislogboek?
« Gepost op: 18 augustus 2010, 13:02:31 »

tfvdbos

• Newbie
  • *
  • 3
Ik heb een programma gedownload en bij het opstarten daarvan krijg ik de foutmelding:'De toepassing kan niet worden gestart ,omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie'.  Maar wat is dit logboek en waar staat dat?

Bij voorbaat bedankt voor de hulp.

Re:Waar is gebeurtenislogboek?
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2010, 14:24:49 »

Mamamegs

• Administrator
  • Full Member
  • 180
  • Microsoft MVP Windows Expert - Consumer
    • SevenBits.nl
Logboeken zijn in te zien via de Event Viewer. Klik hiervoor op start en typ in het zoekvlak eventvwr.msc en druk op enter.
Klik op het pijltje naast Windows logboeken, hieronder vind je het logboek Toepassingen.

Om welke programma gaat het hier?
Mamamegs

I reject your reality and substitute my own

« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2010, 15:57:40 »

tfvdbos

• Newbie
  • *
  • 3
Dank je wel, gevonden.  Wat ze daar melden begrijp ik echter niet. Ik heb de online help geprobeerd, maar dat heeft niets geholpen.
Ik probeerde het programma Emerald Viewer te downloaden en krijg steeds bovengenoemde foutmelding. Ik ga nu eerst weer helemaal de-installeren en opnieuw dowloaden, misschien is er een andere versie. En dan zie ik het wel weer. Anders kom ik hier weer terug.
Groetjes

« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2010, 16:02:43 »

tfvdbos

• Newbie
  • *
  • 3

Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files\Emerald Viewer\Emerald.exe' niet maken. Fout in manifest of beleidsbestand '' op regel . Een onderdeelversie die nodig is voor de toepassing conflicteert met een andere onderdeelversie die reeds actief is. Conflicterende onderdelen zijn: Onderdeel 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.4016_none_d0893820442e7fe4.manifest. Onderdeel 2: C:\Program Files\Emerald Viewer\Microsoft.VC80.CRT.MANIFEST.

« Reactie #4 Gepost op: 08 september 2010, 23:58:26 »

lkeersmaekers

• Newbie
  • *
  • 1

Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files\Emerald Viewer\Emerald.exe' niet maken. Fout in manifest of beleidsbestand '' op regel . Een onderdeelversie die nodig is voor de toepassing conflicteert met een andere onderdeelversie die reeds actief is. Conflicterende onderdelen zijn: Onderdeel 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.4016_none_d0893820442e7fe4.manifest. Onderdeel 2: C:\Program Files\Emerald Viewer\Microsoft.VC80.CRT.MANIFEST.