Op een of andere manieer kan ik niet de versie van Windows XP die "genuine"is re-activeren. Origineel zat deze XP versie bij mijn Dell computer die ik in 2005 had gekocht. De CD die erbij zat was dus al op mijn computer geinstalleerd. Deze computer gebruiken we niet meer en ik heb deze CD op een andere computer geinstalleerd. Dat werkte in eerste instantie prima. Inmiddels is deze computer gecrashed, dus wil nu XP weer opnieuw installeren, maar er wordt nu gevraagd om deze versie te activeren. Ik probeer dat via het internet, maar krijg het internet niet aan de praat en kan het ook niet "toubleshooten" omdat ik niet in de computer kan inloggen. Ik probeerde het vervolgens via de optie "microsoft representative". Ik moet dan 9 blokken met cijfer codes invoeren. Dat heb ik 3x geprobeerd, maar het bandje blijft mij vertellen dat de versie van XP mischien niet "genuine"is. Deze versie is echter wel degelijk origineel.
Er is verder geen optie om met iemand van Microsoft te spreken om dit op te lossen en kan ok niet via de Microsoft website vinden hoe dat moet (tenzij ik eerst EUR 79 betaal, maar dat vind ik wat overdreven). Als iemand weet hoe ik dit moet oplosen, dan hoor ik dit graag