You are Here:
Problemen met KB953838 Cumulatieve beveiligingsupdate

Auteur (gelezen 3438 keer)

Problemen met KB953838 Cumulatieve beveiligingsupdate
« Gepost op: 30 augustus 2008, 14:27:04 »

marleen40

• Gast
Ik heb sinds 3 wkn. mijn nieuwe pc met vista alleen heb ik een probleem hij vraag en wil maar steeds die update KB953838: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 in Windows Vista ophalen maar hij doet het niet er staan foutcode 8007371C Door windows onbekende fout
Ik lees wel dat ik niet de enigste ben, en ik heb de pc ook terug gebracht naar de winkel om te kijken wat er loos was, en hun vertelde mij dat het wel een smeer voor kom dat een pc een update niet pakt dat is een vista probleem.
Ook handigmatig lukt het niet dan heb ik weer problemen met administrator of zo iets
Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen...
marleen de jong

Re: Problemen met KB953838 Cumulatieve beveiligingsupdate
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2008, 20:42:12 »

Mamamegs

• Administrator
  • Full Member
  • 180
  • Microsoft MVP Windows Expert - Consumer
    • SevenBits.nl
Lukt het wel als je de update download via het Download Centrum van Microsoft? Klik dan met rechts op het bestand en kies voor Uitvoeren als Administrator.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=13cba012-dd20-48f9-8e44-e4cb104c4cad
Mamamegs

I reject your reality and substitute my own

« Reactie #2 Gepost op: 02 september 2008, 00:09:53 »

marleen40

• Gast
Nee ik krijg dat niet te zien als ik op rechtermuisknop klikt....

Kreeg nu dit:
  [Foutnummer: 0x8DDD0002]
  Als u updates van deze website wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Administrators op uw computer. Als u Windows XP gebruikt, kunt u controleren of u een beheerder bent via Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm.

Opmerking: als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de netwerkbeleidinstellingen deze website wellicht niet gebruiken. Neem contact op met de systeembeheerder voor hulp bij updates.

wat ik wel heb gedaan is gebruikersaccountbeheer uit gezet toen windows update service gestopt
tijdelijke update bestanden in de map verwijderd (softwaredistribution) en daarna wat er in datastore staat
windows update service opnieuw opgestart maar ook dan lukt het niet

De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:
Ga voor zelfhulp naar:

Veelgestelde vragen

Oplossingen zoeken

Windows Update-nieuwsgroep
Ga voor ondersteuning naar:

Microsoft Online Assisted Support (gratis voor problemen met Windows Update) 

« Laatst bewerkt op: 02 september 2008, 00:52:25 door marleen40 »

« Reactie #3 Gepost op: 02 september 2008, 09:36:17 »

Mamamegs

• Administrator
  • Full Member
  • 180
  • Microsoft MVP Windows Expert - Consumer
    • SevenBits.nl
Hoi Marleen,

Misschien zit je firewall in de weg? Zet deze eens tijdelijk uit en probeer het dan nog eens?
Om ook eens te testen: maak een nieuwe gebruikersaccount aan en probeer eens of je met de nieuwe account wel kan updaten. Omdat de PC nieuw is zou ik het probleem ook eens aankaarten bij de leverancier.

(Antwoord ook gepost in microsoft.public.nl.windows.vista)
« Laatst bewerkt op: 02 september 2008, 09:40:11 door Mamamegs »
Mamamegs

I reject your reality and substitute my own