You are Here:

Poll

Wat zijn jou ervaringen met Windows Vista?

* Ik gebruik het niet en ga het niet gebruiken ook, ik wacht wel op Windows 7...
* Alleen maar ellende, ik ben weer terug bij XP...
* Ik heb wel eens een crash en mijn oude hardware werkt niet maar verder gaat het wel...
* Ach, ik kan ermee werken, het maakt mij ook niet zo uit...
* Ik vind Vista prettig werken, maar alleen dat Aero thema had van mij niet zo gehoeven...
* Ik vind Vista helemaal top, het werkt heerlijk en het ziet er top uit...
Is Windows Vista nu echt zo slecht als sommige mensen beweren?

Auteur (gelezen 6368 keer)

Re: Is Windows Vista nu echt zo slecht als sommige mensen beweren?
« Reactie #15 Gepost op: 28 april 2009, 00:46:52 »

realmedia

• Gast
ja dat is het zeker.IK zie een traag niet af zijne besturing prog waar alles aan hapert.
En weet je wat het ergste is wp2 snapt vista niet eens.
Maar een troost windows 7 is erg goed.nu de prijs ook nog want we zijn al uitgemolken.
« Laatst bewerkt op: 28 april 2009, 00:50:53 door realmedia »

Re:Is Windows Vista nu echt zo slecht als sommige mensen beweren?
« Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2009, 17:01:03 »

Dasle

• Newbie
  • *
  • 4
    • pcbeveiligen.nl
Is Windows Vista nu echt zo slecht als sommige mensen beweren?

Dat hangt volgens mij voor een groot gedeelte af welke eerste indruk een besturingssysteem achter laat.
Zelf heb ik Windows Vista hier ooit een 3 tal maanden gebruikt, maar omdat ik maar geen werkende drivers voor mijn printer kon vinden ben ik terug overgestapt op Windows XP.
Voor de rest heb ik geen problemen gehad met Windows Vista geen crashes, bsod of wat dan ook.
Waarschijnlijk is het ook een samenloop van omstandigheden dat er mensen zij die slechte ervaringen hebben met Vista. De slechte driver ondersteuning in het begin, hardware die niet geschikt was om Vista fatsoenlijk te draaien als OS enz....
Heb hier ooit iemand over de vloer gehad die klaagde dat zijn pc niet voor uit te branden was met  Windows Vista. En inderdaad het opstarten duurde wel enkele minuten maar dat kwam door dat hij maar 512 MB ram geheugen ter beschikking had terwijl de pc voorzien was van een Vista Ready sticker. Een Windows XP loopt ook niet lekker met 128 MB ram.
Maar wie kun je hier de fout toeschuiven Microsoft, de fabrikant van de pc of de winkel die hem verkocht?
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2009, 17:11:43 door Dasle »

« Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2009, 19:03:38 »

realmedia

• Gast
het nadeel van vista ligt voor en groot deel in communicatie ,en drivers.wel nu zijn veel drivers inmiddels voorradig maar toch lijkt vista veel op de fiasco win me.Maar ik heb win 7 gezien en gebruikt het werkt wel beter maar we wachten nog even af.leuk om zo met elkaar te brainstormen.
Mar ik ga weer verder met testen van een systeem dat communicatie fouten maakt met simultaal branden via ide en sata.want dan klapt het gehele systeen in elkaar.
Ik houdt jullie op de hoogte.

groet
realmedia

« Reactie #18 Gepost op: 02 juli 2009, 02:32:46 »

nicole_racegamer

• Gast
Ik heb nu 2 jaar vista ofzo, en op zich lukt het wel hoor.
Maar het zijn toch echt af en toe die beveiligheidsdingetjes, wat me irriteert.
Ik heb nu vista home premium 32 bit, en heb mn pc afgelopen zondag opnieuw moeten installeren.
Omdat vista weer allemaal errors aangaf, wat eigenlijk gewoon uit het niets kwam.
Nu is het weer ff stil, hoop niet dat het weer gebeurd.
Maar verder vind ik de effecten mooi, en ja. Ben niet echt negatief over vista.
Alleen sommige dingetjes af en toe....  ;D
:)

« Reactie #19 Gepost op: 02 augustus 2009, 13:38:29 »

Browny

• Newbie
  • *
  • 15

Toen Vista uitkwam vond ik het maar niets want er waren mij teveel restricties enzv en ik heb er ook nooit moeite voor gedaan om het te leren kennen want ik zou al mijn kennis over XP weer opnieuw moeten leren maar dan van Vista, uiteindelijk toen ik aan een nieuwe PC toewas heb ik toch gekozen voor een Acer machine met Vista en ik ben er reuze blij mee en heb mijn dochter en echtgenote ook geadviseerd om een laptop van Acer met Vist te kopen en ook zij zijn dik tevreden, vandaag voor het eerst een probleempje met vista op een laptop maar dankzij mensen zoals Mamamegs die een site zoals deze onderhoud en regelmatig van nieuwtjes en probleemoplossingen voorziet dan komen we ook daar wel weer uit en bij deze veel dank voor daarvoor, al met al een tevreden vista gebruiker.

Groeten, Willem ;)

« Reactie #20 Gepost op: 02 augustus 2009, 14:37:46 »

realmedia

• Gast
leuke berichten.
Het zou denk ik dan ook leuk zijn als je ons verteld wat het probleem met vista was dat je hebt ervaren.Zodat wij  of ik er ook van kunnen leren.

groet

rene :D

« Reactie #21 Gepost op: 03 augustus 2009, 07:22:39 »

Browny

• Newbie
  • *
  • 15

Het probleempje wat ik had staat beschreven onder het topic "Updates configureren fase 3 van 3 0 % voltooid".

Groeten, Willem 8)

« Reactie #22 Gepost op: 15 augustus 2009, 12:40:15 »

gotcha

• Gast
Ik werk graag met Vista, alleen dat gedonder met de updates. Zeker als je als niet expert met Vista werkt en gewoon de automatische updater aan hebt staan kom je nogal eens voor verrassingen te staan.

Die update moet eigenlijk voor die geìnstalleerd worden, die update moet je eigenlijk niet installeren, en voor de volgende update moet je firewall uit staan.

Wat een gedoe!

Groetjes,
Katja