Hey iedereen,
Mijn pc herstart af en toe nu voor de 4de maal ,er is geen constante in terug te vinden door bijvoorbeeld een bepaald programma ofzo.
Ik kan dagen werken zonder dat er iets gebeurt ,tijdens de bleu screen word er gemeld dat er een geheugen dump word verplaatst ,zou het misschien kunnen liggen aan mijn RAM dan ?
Ik heb geprobeerd om een .dmp bestand te uploaden naar jullie contact pagina maar spijtig genoeg gaat dit niet,de link verwijst naar mijn harde schijf en download dus niet het bestand?
Mijn specs zijn :
mobo: Asrock970 extreme3
cpu: AMD phII 965
ram: kingston hyperx 8GB ,xmp,2 modules van 4GB, 1600
rom: ssd crucial 64GB sata600
gpu: gigabyte GV-R6670OC-1GI
Ik heb ook geprobeerd om het bestand te openen maar dit lukte niet,hier heb ik een fout gemaakt en toch geprobeerd om het te openen met de lijst 'kies een ander programma' ,dit heb ik dus gedaan met acrobat reader en telkens ik nu dus op een .dmp bestand klik wil de pc dit openen in acrobat ,ik krijg dit ook niet meer hersteld naar zijn oorspronkelijke voorkeur deze zou zijn denk ik 'onbekend bestandextentie' geloof ik ,als iemand weet hoe ik dit kan terug zetten op de standaard instelling hoor ik het graag.
Groeten Whambam